Here’s a cool little clip featuring this week’s Formula Drift event at Yas Marina Circuit.

What an incredible place for a drift event. Can’t wait for the next one!

-Mike Garrett

ADVERTISEMENT

Comments

Add comment

E-mail is already registered on the site. Please use the Login form or enter another.

You entered an incorrect username or password

Sorry, you must be logged in to post a comment.

19 comments

by Oldest
by Best by Newest by Oldest
1

haha awsome comment! "its an honor to get this far, It show that you dont need to have a energy drink sponser. You know i like my water " :D Awsome !! :D

2

the event was phenomenal!

3

respect is due.. those guys can drive - loved the 3 way spin-off at the beginning.. cool

4

Hahahahahaha so awesome!

5

Aasbo + Supra = win

6

Aasbo gets so much angle. He gets stupid sideways compared to his competition. Congrats Frederic! Now bring the JZA80 over to the states!

8

Rad! Aasbo drives with SO much style! I have a feeling it is going to be a great year for him!

9

Holy shit, Aasbo dominated that last run.

10

wow, the song is so awesome

11

aasbo just took a big poop on everyone. that dude can drive.

12

lol! mad mike is really mad.

13

asabo really killed it

14

Aasbo made everyone else look like amateurs. seriously twice as much angle and still sick speed and nice lines!



and yeah, water > all

15

aasbo supra had a bigger angle

16

can't somebody tell me what song play in that video? Thnx

18

Finally... Aasbo's crazy driving style for the win!!!

19

That video was 10 times better than watching the event streaming, FD spent way too much time dragging that crap out.



Mad Mike and Tanner should have went OMT but i guess tanner is the golden child

OFFICIAL SPEEDHUNTERS SUPPLIERS